محمدمحمد، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

پسرمون

شعر بابا واسه محمد جون

1390/4/17 0:46
نویسنده : بابا و مامان
1,663 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com
پسر بابا قشنگه
با زندگی یه رنگه
شب که بابا تو خونه ست
پسر بابا رو شونه ست
بالا و پایین می ره
نفس اونو می گیره
امّا بابا می خنده
دور غم و می بنده
اگر چه خیلی خسته اس
لباش مثال پسته اس
دلش چه شاده شاده
خوشیش چقدر زیاده
پدر و پسر تو اَبران
با اون لبای خندان
دست علی یارشون
خدا نگهدارشون

 niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

پارسا
11 تیر 90 23:21
سلام مامان بابای محمد کوچولو ممنون بابت آدرسهایی که برام گذاشتین از همون آدرسها عکسمو درست کردم راستی منم شما رو لینک کردم دیگه زود به زود به هم سر بزنیم اینم بوس برای محمد

سلام پارسا جون، خواهش می کنم، بازم منتظرتم
بابای کوروش کبیر
12 تیر 90 8:54
سلام
دلتنگ نباشی
ان شاالله که زود زود یا محمد جان برگرده یا شما برین یه سر بهشون بزنین
لینکتون کردم همشهری جان
محمد عزیز رو از طرف من و کوروش کبیر بی دندون ببوسید

سلام
ممنون
نی نی توپولی
13 تیر 90 3:10
به به شاعر عجب شعری سروده ..
حسابی خسته نباشید بااین شعر زیبا
محمد کوچولو هم حتما لذت برده...چه بابای مهربونی

سلام
خواهش میکنم، ما اینیم دیگه، شوخی کردم بابا شعر که مال من نیست از یه جایی کپیش کردم
نی نی توپولی
14 تیر 90 17:15
فرا رسيدن سه روز بزرگ و مقدس، 3و 4 و 5 شعبان، ميلاد بزرگ سالار شهيدان، حسين فاطمه؛ علمدار كربلا، ابوالفضل العباس و حضرت امام زين‏العابدين بر همه عاشقان مبارك باد.


ممنون، این اعیاد برزگ بر شما هم مبارک باد
مامان حسین
16 تیر 90 10:24
سلام
به به چه شعر قشنگی.افرین به بابا با این
شعر قشنگ.
اعیاد شعبانیه بر شما مبارک


ممنون، اعیاد شعبانیه بر همه مسلمانان به خصوص شما هم مبارک.
مامان فاطمه
19 تیر 90 13:07
به به چه شعر قشنگي خوش به حال آقا محمد با اين باباي مهربونش انشا الله كه بزرگ شد جبران كنه

ممنون، انشاءالله خدا فاطمه جون رو همیشه سالم و خندون واستون نگهداره خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرمون می باشد