محمدمحمد، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

پسرمون

تولد و واکسن دوماهگی

1390/4/22 0:55
نویسنده : بابا و مامان
2,397 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عموها و خاله ها، قبل از هر چیز از طرف همه به خودم تبریک میگم آخه من امروز دو ماهه شدمmahsae-ali.

ولی امروز با مامان و بابا رفتیم واکسن دو ماهگیمو زدیم آخ آخ آخ نمیدونید چه دردی داشت امروز همش در حال گریه کردن بودم http://eshghamm.blogfa.comهر کاری کردم تا مثل یه مرد قوی باشم نشد، آخه خیلی درد داشت، تازه تب 39.5 درجه کردمخلاصه امروز اصلاً حالم خوب نبودhttp://eshghamm.blogfa.com. ولی مامانیم حسابی واسم زحمت کشید و ازم مراقبت

 کرد، برای تبم قطره استامینوفن داد و بدنشویه و پاشویم کرد تا الان که حالم بهتر شده و تب اومده پایین تر.

اینم عکسمه که مامانی حوله گذاشته رو پیشونیم.

                                      

راستی از همه خاله ها و عمو هایی که واسم دعا کردن ممنونم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مریم(مامان روشا)
22 تیر 90 1:20
سلام عزیزم کوچولوی با نمک خاله 2 ماهگیت مبارک باشه ایشالا همیشه سالم و تندرست باشی دوستت دارم عزیزم

سلام خاله جون ممنون، الهی هیچوقت سایتون از سر روشا جون کم نشه
نی نی توپولی
22 تیر 90 1:27
آخی خاله تب کردی من از تب متنفرم ولی چرا گریه کردی مرد که گریه نمیکنه
دست مامانی هم درد نکنه که از شما عین یه دسته گل مراقبت کرده بزرگ شدی دستشو. آفرین.

آره خاله جون تب بدی کردم حالمو حسابی گرفت، چشم، من از اینجا دست همه مامان های زحمت کش مهربون رو می بوسم.
nafasemaman
22 تیر 90 2:39
خدارو شکر که حالت خوبه خاله جون ایشالاه که از این به بعد هم بهتر میشی امپول که درد نداره ههههه

سلام خاله مهربون از اینکه واسم دعا میکنید ممنونم
خاله یاسمین زهرا
22 تیر 90 10:36
ماشاءالله خوشگل تر شدی آقا محمد. معلومه مسافرت حسابی بهت ساخته.انشاءالله که زود زود خوب میشی. یاسی زر زر ماهم چند روز دیگه اوخ میشه. براش دعا کن آقا کوشولو

سلام خاله جون، مااینیم دیگه، از دعاتونم ممنونم، الهی یاسمین زهرا جونم بعد از زدن واکسنش خیلی اذیت نشه.
محمد حسن
22 تیر 90 18:25
سلام.ممنون که به من سر زدید.خیلی خوشحال شدم.لطفا منو راهنمایی کنید تا وب زیباتری داشته باشم......راستی با اجازتون شما را لینگ میکنم

سلام، چشم شما هم مارو توی این راه راهنمایی کنید، از لینکتون ممنونیم و ماهم شما رو با افتخار لینک کردیم.
بازم منتظرتونیم
مامان امیرعلی
23 تیر 90 12:55
الهی بگردم .خیلی این واکسن بده ایکاش همه واکسنا خوراکی بودن.امیر منم باید تا 20 روز دیگه واکسن بزنه.وای خدا کمکمون کن

سلام، به لطف خدا امیرعلی جون هم مثل محمد زود خوب میشه، ما و محمدهم واسش دعا می کنیم
مامان شازده کوچولو
24 تیر 90 22:26
سلام به محمد کوچولوی ناز و بابا و مامان مهربونش
از آشنا با شما خوشبختم
امیدوارم همیشه در کنار هم شاد و تندرست باشید
با اجازه لینکتون میکنم

سلام، ماهم از آشنایی با شما مسرور و خوشبختیم
مامان حسین
25 تیر 90 21:01
سلام
عیدتون مبارک
شاد شاد باشید

سلام
عید بر شما و حسین جون هم مبارک،ممنون که بهمون سر زدید

مامان عسل
27 تیر 90 23:03
الهیییییی خاله فدات واکسن زدی کوچولو؟
خاله جون دو ماهگیت مبااااااااااااارک

سلام خاله جون،آره واکسنشم خیلی درد داشت، ممنون که بهم سرزدی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرمون می باشد